Умови повернення
Повернення та перенесення термінів надання послугПісля оформлення замовлення Замовник має право відмовитися від послуг і запросити повернення коштів. Для цього необхідно повідомити Виконавця про рішення у встановлений термін.Повернення коштів після зазначеного терміну можливе лише на розсуд адміністрації компанії та проводиться (при позитивному рішенні) з відрахуванням вартості вже пройдених вами уроків.Політика відмови від онлайн-навчанняЗамовник має право відмовитися від онлайн навчання до старту курсу, а також протягом семи (7) календарних днів з моменту старту навчання (до другого заняття курсу).У разі відмови від навчання оплата буде повернена в тому розмірі, яку Замовник фактично вніс, за вирахуванням комісії платіжної системи та сервісного збору (-8%).Політика відмови від участі в офлайн-заходахЯкщо Виконавець отримає запит на повернення:- Менш ніж за 10 календарних днів до дня проведення заходу Виконавець здійснює повернення коштів у розмірі 85% від суми замовлення. - Після початку проведення заходу (першого дня) та пізніше – Виконавець не здійснює повернення. Вся сума авансу утримується як компенсація збитків, завданих односторонньою відмовою від Договору.
Оформлення повернення.Для відмови від послуг та оформлення повернення необхідно звернутися до менеджера за телефоном, вказаним на сайті.Після Замовника буде надіслано листа з підтвердженням запиту на повернення шляхом email-повідомлення на адресу, вказану при оформленні замовлення.Для оформлення повернення обов'язково вказати: П.І.Б. та email, вказані при оформленні замовлення (для учасників з інших країн латинськими літерами)назва Послуги (курсу, пакет послуг);інформацію про платежіреквізити вашої банківської картки для здійснення повернення.
Повернення коштів:Якщо Замовник оформив запит на повернення у вказані терміни, Виконавець поверне кошти протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту отримання запиту.Для повернення коштів необхідно вказати реквізити банківської картки Замовника. Виконавець утримує із суми повернення: комісії платіжної системи та сервісний збір (-8%).Якщо Замовник не користувався послугами (не взяли участь у заході, не переглянув доступні Замовнику заняття) не з вини Виконавця або відмовилися від користування послугами з порушенням строків та встановленого порядку, Виконавець не відшкодовує вартість таких послуг та відмовляємо у поверненні коштів.Виконавець залишає за собою право встановлювати інші правила відмови для окремих послуг (програм навчання, продуктів, живих заходів, вебінарів, інтенсивів тощо) або надавати Замовнику додаткові гарантії безумовного повернення, публікуючи особливі умови відмови від послуг на сторінці продажу продукту.Не пізніше двох (2) місяців з дати оплати Послуг (здійснення першого платежу) або не пізніше 14 днів з дати старту курсу Замовник має право запросити перенесення термінів надання Послуг на інші календарні дати та пройти навчання з наступним потоком курсу (на умовах аналогічного пакету послуг, еквівалентного придбаному за вартістю). У такому разі повернення коштів не здійснюється, а Виконавець повідомить Замовника нові можливі календарні дати навчання. Перенесення термінів надання Послуг можливе не більше одного разу.Для перенесення терміну навчання вам достатньо повідомити Виконавця у порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.Виконавець зберігає за собою право встановлювати інші правила перенесення термінів надання послуг для окремих продуктів, публікуючи додаткові умови перенесення на сторінці продукту.Використання коштів на оплату іншого продуктуЗамовник має право запросити перенести сплачені кошти в рахунок оплати будь-якого іншого продукту (Послуги) не пізніше 5 днів до старту першого сплаченого Замовником курсу. Якщо вартість продукту, що купується, перевищує розмір внесеної суми (депозиту), Замовник зобов'язується доплатити різницю до початку надання Послуг. Якщо сума депозиту перевищує вартість замовленого продукту, різниця вартості нараховується на депозит. Цю суму Замовник зможе використати для придбання інших послуг.Для перенесення коштів на оплату іншого продукту компанії Замовник повинен повідомити Виконавця у порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.
Повернення товаруПовернення товару здійснюється на підставі заяви покупця.Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки та відсутність механічних пошкоджень посилки на відділенні перевізника у присутності співробітника служби доставки. У разі виявлення пошкоджень ви маєте право відмовитися від оплати та отримання посилки.Відповідальність за механічні пошкодження товару у разі порушення упаковки несе перевізник.
Повернення товару належної якостіПовернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів із дня отримання. Ви можете повернути товар з будь-якої причини, якщо товар не використовувався, збережений товарний вигляд – не порушена заводська упаковка (не знята плівка в яку запаяний товар). Повернення товару належної якості оплачує Покупець. Повернення коштів здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання товару від Покупця.Повернення товару належної якості оплачує Покупець. Повернення коштів здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання товару від Покупця.Примітка: Відповідно до статті 9 Закону України про захист прав споживачів (додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 р.) друковані видання, у тому числі книжкова продукція, входять до переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну .
Повернення або обмін Товару неналежної якості (гарантійне повернення)У разі виявлення недоліків ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 30 днів з дня отримання. Недоліками вважається поліграфічний шлюб: непродрук тексту, склеєні сторінки, блок перевернутий – неправильно вставлений в обкладинку, дефекти припресування плівки та інші поліграфічні недоліки. Якщо на момент обігу аналогічного товару немає на складі, Продавець повертає кошти за товар протягом 10 днів з моменту обігу.
Оформлення повернення.Для оформлення повернення необхідно звернутися до менеджера за телефоном, вказаним на сайті.Після Замовника буде надіслано листа з підтвердженням запиту на повернення шляхом email-повідомлення на адресу, вказану при оформленні замовлення.Для оформлення повернення обов'язково вказати: П.І.Б. та email, вказані при оформленні замовлення (для учасників з інших країн латинськими літерами)назва Послуги (курсу, пакет послуг);інформацію про платежі реквізити вашої банківської картки для здійснення повернення.